שאלות נפוצות

אבטחה ותשלומים:

האם הקנייה באתר מאובטחת?

כמובן, האתר עומד בכל תנאי האבטחה המחמירים ביותר. פרטי האשראי שלכם אינם נשמרים באתר.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, אנא לחצו על אפשרויות תשלום בתחתית עמוד הבית לפירוט

כיצד ניתן לשלם באתר?

ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי שהונפקו בישראל.

הזמנות ומשלוחים

איך מבצעים הזמנה באתר?

בוחרים פריטים בצבע ובמידה הרצויה ומכניסים לסל הקניות. בוחרים במעבר לקופה, ממלאים את הפרטים האישיים, בוחרים צורת משלוח ומקלידים את פרטי כרטיס האשראי.

מייד עם סיום ההזמנה תישלח באופן אוטומטי הודעה למייל.

האם ניתן לעשות הזמנה טלפונית?

כמובן, אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 054-539-0392

לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה עושים?

במידה והאישור האוטומטי לא הגיע אנא בדקו את ה SPAM בתיבת הדואר שלכם. במידה ועדיין לא מצאת את האישור צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

לא קיבלתי חשבונית

החשבונית מצורפת למשלוח שתקבלו ואינה נשלחת במייל

איך משתמשים בקוד קופון?

במידה וברשותך קוד קופון יש להקליד אותו בסל הקניות וללחוץ על אישור.

מהן אפשריות המשלוחים?

אנחנו מאפשרים איסוף עצמי, משלוחים עד הבית ואיסוף מנקודות חלוקה.

לפירוט אנא לחצו על לשונית משלוחים בתחתית עמוד הבית לפירוט

איך יודעים שההזמנה מוכנה?

אנחנו עושים את מירב המאמצים להכין את ההזמנה למשלוח בזמן הקצר ביותר. מייד כשההזמנה מוכנה תקבלו הודעת טקסט ואי מייל על סטטוס ההזמנה.

במידה ובחרתם באיסוף עצמי ניתן להגיע, החל מקבלת הודעת העדכון ובשעות הפעילות, לחנות בה בחרתם. לאסוף את החבילה ולקבל את שובר המתנה.

במידה ובחרתם בכל דרך אחרת, לאחר הודעת העדכון כי ההזמנה מוכנה, תקבלו הודעת עדכון מחברת המשלוחים.

החזרות והחלפות וביטול עסקה:

אנא פנו ללשונית מדיניות החזרות והחלפות בתחתית עמוד הבית לפירוט

איך מקבלים זיכוי על החזרת פריט?

הזיכוי מתבצע ישירות לכרטיס האשראי בו שילמתם ובאותם תנאים

האם יש אחריות על המוצר שרכשתי?

בוודאי, אנא פנו ללשונית אחריות בתחתית עמוד הבית לפירוט

אם לא הצלחנו לענות על השאלה שלכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בלשונית שירות לקוחות